Gallant Unicorn

Den här dagen har inte varit så bra...

Jag har mått skit idag rent ut sagt. Ont i händer, ont i fötter, ont i leder. Skitsjukdom. Jag hatar den med passion samtidigt som jag försöker lära mig att leva med den. En dag i taget, idag kom ett bakslag. Ville bara ligga i sängen och sova typ? Men jag tvingade mig själv att gå upp och hitta på något, jag ville liksom göra något aktivt, inte sitta vid datorn. Så jag började måla om fönster (ehe fråga inte haha!), det kändes som att det var en logisk sak att börja med när man har en dålig dag haha! Nu är jag på lite bättre humör och jag loggade faktiskt in på SSO en stund och red runt hela Epona i trav. Det var verkligen mysigt att bara mysa runt utan att ''behöva'' göra något i spelet. Har ju några Urhästar att levla men jag har hela sommaren på mig så tänker inte stressa med det. Dock så kom jag så klart på massa saker jag ville göra när jag red runt där i Epona. Det kommer komma nya platser till min resebyrå inom kort bland annat! Ni får jättegärna tipsa om platser jag ska skriva om med så klart! 
 

Kommentarer
Postat av: Avery Crazygren

Dinodalen!

2016-06-14 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: