Gallant Unicorn

Ett set med kläder från Min Häst

Fick hem en tidning idag, den enda tidningen som jag prenumererar på. Min Häst!
(Ja jag är vuxen haha, låt mig va! Började titta i tidningen långt innan jag kunde läsa och
sen slutade jag liksom aldrig att läsa den? Jag älskar de där välgjorde serierna och artiklarna,
tvivlar faktiskt på att jag någonsin kommer att växa ifrån dem!).
Hur som helst, en av sakerna man fick i tidningen var ett set till SSO!
Det är ingen mening med att tjata om koden, för koden är unik för varje set!
Tycker det är så himla kul när man får såna där saker som inte går att köpa i spelet...
 
Jag ska inte ljuga och säga att det är det finaste jag någonsin sett, jag är ju inte så överdrivet förtjust i mönster. Men, jag hatar det inte heller! Det är liksom något jag faktiskt skulle kunna tänka mig att rida runt i, fast jag kommer nog att matcha kjolen och jackan med andra kläder. Alltså använda dem var för sig och inte ihop för att det blir lite för mycket mönster för min del... Skorna var nog det jag tyckte var finast, de har riktigt fina detaljer!
 
Om jag förstod det rätt så kommer tidningen ut i butikerna någon gång nästa vecka?
De som prenumererar har alltså redan fått den eller så är den på väg :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

När jag kommer till skolan imorn så ska jag direkt till bibblan och stjäla den där koden :D

2016-06-02 @ 18:46:05
Postat av: Amedea

Jag prenumerar på den. Men kommer få det första numret typ nästa månad tror jag

2016-06-02 @ 18:51:51
Postat av: Elly

Jaa, fick den igår!

2016-06-03 @ 07:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: