Gallant Unicorn

Griiiiisen!

Även om jag inte använder husdjuren i spelet så kunde jag inte låta bli att köpa en, de var ju så söta!
Upptäckte även att de nya NPC:erna i Epona försvunnit efter dagens uppdatering, skumt! Och Valedeles uppfräschning? Personligen så hoppas jag att de kommer att fixa till alla de äldre stallen så jag blev glatt överraskad när jag såg att Valedale fått sig ett lyft, det behövdes! Spelet har ju utvecklats otroligt mycket sedan det släpptes 2011 så jag tycker det är bra att de uppdaterar de äldre platserna som hängt med sedan start! Köpte du någon gris? Jag köpte bara den på bilden, jag ser ingen anledning till att lägga så mycket Starcoins på något jag inte kommer ha någon större användning av... 


Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Elizabeths nya hus är ju skit snyggt!!😃

Svar: Men eller hur? Vill bo där 😍
ssohaley.blogg.se

2016-06-15 @ 20:17:05
Postat av: Amedea

Hur mkt kostar dem? Kan inte spela nu såe..

Svar: 29, 69 och 199 sc har jag för mig att det är :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-15 @ 20:37:26
Postat av: Yvonne Sweetwood

Köpte bara den rosa, älskar prickigrisen men den var så dyr :c

2016-06-15 @ 20:53:49
Postat av: Matilda Winterroad

Jag köpte den grisen också, så gulliga ju! Man var ju bara tvungen cx Älskar när den gömmer sig emellan åt! Så gulligt! Ser ut som att den är blyg :) Men ett hus jag kollade lite extra på är Avalons hus. Så fint! cx

2016-06-15 @ 21:44:49
Postat av: Ashley Foghill

Var nära på att köpa en gris, men använder aldrig husdjur så kände att det var onödigt att lägga pengar på något som jag ändå inte kommer använda x3

2016-06-17 @ 14:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: