Gallant Unicorn

I morgon tar jag nya tag

Har varit så less på att vara sjuk, ha ont och inte hunnit spela så idag tänker jag inte ens försöka spela in något. Jag är inte alls på humör och då blir det inte bra... Så i morgon tänker jag ta nya tag, Onyx behöver spelas in och min garderob skulle behöva städas ordentligt. Hittar ju ingenting när jag bara stressat ihop outfits och kastat in sakerna efteråt. 

Loggade in en kort stund innan idag men sedan blev jag utkastad och kunde inte logga in igen? Såg att det var flera som varit med om det så antagligen var det något som behövde fixas? Tog en bild på Pearl innan jag blev utloggad i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Rachel

Fin bild ❤️

2016-06-27 @ 20:34:14 - http://rachassostory.blogg.se
Postat av: Nora Sleepyhurricane

Fiin <3

2016-06-28 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: