Gallant Unicorn

I väntans tider

Denna eviga väntan på rätt ljus...
Att spela in serier hade varit så mycket enklare om det gick att välja ljus i spelet.
Jag tycker lite synd om de som inte vill spela precis när servern öppnat och det är massor av spela, de som slutar skola och jobb sent och de som jobbar natt. De får snällt spela i mörkret, jag gillar när det är mörkt i spelet, men jag hade nog föredragit att kunna välja ljus. Då hade jag kunnat spela in till min serie precis när jag ville, det kanske låter själviskt men jag kan även tänka mig att det måste vara väldigt ansträngande för ögonen när det är mörkt? Många skriver att de vill kunna välja väder, men jag hade uppskattet möjligheten att välja ljus mer tror jag... Tänk om man loggar in vid klockan 22 och ändå kunde välja att spela i fullt dagsljus?
Jag hade älskat en sån funktion! Vad tycker ni?
 
Trallalala la här står vi och väntar på att det ska bli mörkt i spelet haha!

Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Det skulle vara kul men det blir fel gör vid ca 23:00 på kvällen så står det ju "mörkret faller och natten närmar sig" och har nån då dags ljus blir det lite fel cx

2016-06-23 @ 10:34:12
Postat av: Amelie Dawnside

mycket bra önskemål :) jag skulle vilja ha både att man fick välja ljus och att man kunde välja vädret, för om man gör serier (vissa) så vill vissa att det inte ska vara soligt hela tiden och kanske regnit istället om man inte har ett redigerings program att lägga till regn med :)jag tycker man ska kunna ha både annat väder och ljust eller mörkt i spelet :)och på vintern kan man välja att det ska snöa jätte mycket :)

Regnit Midnattsmörker, stjärnhimmel
Soligt kväll
åskväder morgon ljus
Normal (orginal ljuset

oxå typ kunde det vara små knappar där man kunde välja ljus eller kanske på den där lilla telefonen som man ringer hem m.m med :)

2016-06-23 @ 12:42:59
Postat av: Cecilia Gladefield

En sådan funktion skulle vara jättebra. Tror att väldigt många skulle uppskatta det. ^^ Jag skulle definitivt uppskatta det då jag ofta är inne runt 6-tiden på morgonen och då är ljuset rätt grått och trist vilket blir till inte lika fina bilder ;P Glömmer ofta bort att fota när det väl är ljus jag gillar xD Så skulle vara schysst att kunna välja ;P

2016-06-23 @ 16:14:25 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Amelie Dawnside

jag tycker det skulle vara en bra funktion men jag skulle oxå vilja ha att man kunde välja väder
soligt och regningt typ (soligt är "Original" vädret"
oxå ljuset i spelet såklart och allt det där skulle kunna finnas på den här telefonen där man ringer hem m.m så behöver det inte vara mitt i skärmen :)

2016-06-25 @ 09:01:31
Postat av: Anne Zebrayard

Jag tycker det är bra att spelet iallafall är lite realistiskt, liksom att den följer dagsrytmen. Men nu när det är sommar så är det ju ljust i princip hela tiden och då skulle det ju kunna vara morgonljus även på natten.:P
Det skulle vara kul om sso hade olika väder som valdes ut slumpmässigt. :)

2016-06-30 @ 11:19:58 - http://zebraanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: