Gallant Unicorn

Igår lekte jag ninja med Ninjaninja

Igår så höll jag ett litet event, det var så olidligt varmt hemma hos mig att jag sköt upp eventet ända till klockan 21 på kvällen. Då började det bli lite svalare och det gick i alla fall att sitta vid datorn och spela!
Jag hade planerat en liten skattjakt för de som deltog på eventet. Jag red iväg och ställde mig under bron som leder upp till Asklandet i Dinodalen och sedan skrev jag ut ledtrådar för att de skulle kunna lista ut vart jag befann mig. Det kändes som att det självklara valet var hästen som heter Ninjaninja!
 
Så här såg vi ut innan jag red iväg, väldigt kamouflerade och så haha!
 
 
Där stod jag sedan under bron och trampade omkring i väntan på att de skulle hitta mig,
och det gjorde de faktiskt! Phoebe var snabbast och vann eventet!
 
 
En lyckokram när vi var återförenade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: