Gallant Unicorn

Intervju med Ekaterina Lionheart

Ekaterina Lionheart
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sen november 2015 tror jag. 

Är du StarRider? 
Nä:(. Vill gärna bli men lever på värdekoder för tillfället. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nope. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, älskar min starthäst. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Spelar i princip varje dag, beror lite på vad jag gör i övrigt. Oftast kring en timme, gör bara alla dagliga och tävlingarna i Moorland och Fort Pinta för att få Jorvik Shillings så jag kan köpa saker. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar howrse när jag känner för det. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Jag vet faktiskt inte, att ta hand om mina hästar kanske. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min starthäst tar ju priset som min favorithäst, han är självklart ett Jorvikiskt Varmblod och heter Hollowpromise. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Min vänlista är ju tom och känner ingen som spelar så nej. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ibland har jag ljudet på, ibland blir det musik istället, beror lite på vad jag känner för. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Ingen aning, någon slags HP laptop iallafall. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser denna och Esmeralda Silverforce's. 

Önskeras i spelet? 
Jag vet inte riktigt, Islandshästen var drömmen men den har ju redan kommit. Är sjukt dålig på vad det finns för hästraser. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Typ när jag fick min första gratis StarRider, det var då jag verkligen insåg hur kul det var att spela. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den ganska blyga och halvt osociala typ:) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en del på youtube som testade spela och jag gillar ju hästar irl också så tänkte att jag också kunde testa. Sen blev jag fast :). 

Vart har du ditt hemstall? 
Moorland, lägger hellre de gratis Starcoins jag får på annat. 

Önskefunktion i spelet? 
Hemstallen behöver en uppfräschning, men det kommer ju :). Men jag vet inte riktigt, hade varit kul med en tölttävling för Islandshästar någonstans. Har ingen Islandshäst men hade varit kul ändå. Hade också varit kul om man kunde klappa sina hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: