Gallant Unicorn

Intervju med Ellie Sweetlord

Ellie Sweetlord
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
-Jag började spela i december 2013.
 
Är du StarRider?
-Japp har varit life time sedan April 2014. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Just nu är jag faktiskt klubblös men har en klubb jag snart ska gå med i. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej det tror jag inte, gillar min startis faktiskt :) 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Varje dag! 

Spelar du några andra spel?
Nej, lite minecraft med kompisar någon gång. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Alla andra spelare helt klart! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min favorit häst är min vita morgan Megatear "Matrix" och morgan är min favorit ras också. 

Har du någon bästa vän i spelet?
Mia Slowhill, Alisson Lightwatcher, Brigitte Monsterbear och Olivia Swordgarden. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Antingen pratar jag med kompisar och då har jag musiken på, spelar jag ensam har ljudet på eller Haley Rainstorms levlings häng ;) 

Vad för sorts dator spelar du på?
Macbook air eller med en samsung skärm. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Ja, jag läser mest Esmeralda Silverforce´s det är min absoluta favorit, sen bloggar jag ju själv också. Men sen gillar jag också Haley Rainstorm, Courtney Silverhill och Evelina Silverknight. 

Önskeras i spelet? 
Någon riktigt snygg dressyrhäst med coola aminationer. 

Ditt bästa minne i från spelet?
Många minnen med mina vänner! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är nog den som är lite både och. Kan vara lugn och bara vara lugn på event men kan också vara den galna som bara springer runt! ;) 

Hur kommer det sig att du började spela?
2 av mina kompisar spelade och du ville jag också prova på! Inte svårare än så! 

Vart har du ditt hemstall?
Vingården!!! 

Önskefunktion i spelet?
Hmh, vill ha uppdatering på ganska mycket, en ignorera funktion där man ignorera alla spelare förutom vissa. Och sen även uppdatering i hemstallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: