Gallant Unicorn

Intervju med Hedda Snowfire

Hedda Snowfire
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
 Sedan april 2016 men nördat ner mig totalt! 

Är du StarRider? 
 Jao, lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
 Seal Fighters sedan 17 maj 2016 :)) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
 Nej, tycker man ska vara nöjd med den man skaffat! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
 Minst en gång per dag, minst en timme :) 

Spelar du några andra spel? 
 Är en minecraft nörd och spelar lite sims också 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
 Huvudstoryn eller hästarna! Är inte den som brukar hänga med folk utan vill spela själv i min lilla bubbla! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
 Min söta nyinköpta Wildmagic AKA Fleur, Jorvikisk urhäst 

Har du någon bästa vän i spelet? 
 Japp, Meja Crazyrock 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
 Oftast kollar jag på lets plays på youtube samtidigt eller typ levlingshäng 

Vad för sorts dator spelar du på? 
 Spelar på en Asus laptop utan mus, lite svårt men funkar :)) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
 Hmm... Stures blogg (silverknight.blogg.se) Esmes blogg (monokerus.se) och Haley Rainstorms blogg läser jag maniskt :) 

Önskeras i spelet? 
 Vet inte

Ditt bästa minne i från spelet? 
 Hmmm... När jag köpte mitt holländska varmblod, vart så glad över att ha en annan häst en min starthäst xD 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?  
Osociala! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
 Min bästa kompis irl(Meja) spelade men kollade sjukt mkt på yt ;) 

Vart har du ditt hemstall? 
På Steves men sommarhem i Valedale 

Önskefunktion i spelet?  
Kunna ignorera alla spelare inom ett visst område!

Kommentarer
Postat av: Lorraine Beegirl

På önskeras står det om att inte kunna rida igenom träd, det ska väl vara en hästras?!😹

Svar: Ja, det verkar som att det är en hel del som misstolkar den frågan...
ssohaley.blogg.se

2016-06-22 @ 11:02:24
Postat av: Hedda Snowfire

Haha oj på önskeras ska det stå att jag inte vet xD Lust att ändra?

Svar: självklart :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-22 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: