Gallant Unicorn

Intervju med Josefine Silentnose

Josefine Silentnose 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sedan 2/3 Mars 2014. Alltså i drygt 2 år. 

Är du StarRider? 
Ja, jag är prenumererande SR, tre månader :) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, jag är assisterande ledare i Planeta Knights som mina två andra kompisar äger tillsammans. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Inte nu, men förut hatade jag färgen på min starthäst.. Älskar honom nu :D <3 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag. Det kan bli från 5 minuter upp till 4-5 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar The Sims 4, Minecraft och ibland Roblox. Älskar TS4! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det är nog klubben. <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag tycker om alla mina hästar för utom en andalusier, men just nu är det nog min tinker som heter Moonking och min lila urhäst som heter Frostangel. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jag spelar med min irl bästis och en annan tjej som min irl bästis har fått kontakt med och vi skypar varje dag. :D 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar skypa med två av mina bästisar, så oftast har jag inget ljud alls. När jag levlar ensam lyssnar jag alltid på levlingshäng :D 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en gammal acer-burk.. Den behöver bytas ut snart. (den är stationär) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag rekommenderar din blogg och Esmes blogg. Jättefina bloggar verkligen! :D 

Önskeras i spelet? 
Connemara. Lätt. :D 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När tinkerhästarna kom. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är en ganska positiv människa!land peppar jag folk i klubben ifall de är lite nere. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Innan spelade jag Moviestarplanet, så jag såg någon som sa att det borde finnas VIP-helger, som SR-helger. Då nämnde hon Star Stable där så jag kollade upp vad det var och såg att det var ett hästspel så jag registrerade mig direkt! 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu Fort Pinta, men trivs bäst på Vingården. 

Önskefunktion i spelet? 
Funktion... Hm..Dressyrtävlingar och att man ska sitta på rätt sittben i traven. (att kunna göra flygande galoppombyten hade varit väldigt kul!) 
Sedan önskar jag också en animerad form av araberna. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: