Gallant Unicorn

Intervju med Zelda Pandayard

Zelda Pandayard 

(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Sen 2014. 

Är du StarRider? 
Japp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej, är klubblös för tillfället:( 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nja, är inte jätteglad åt den jag har. Så ksk skulle jag det 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag är inne varje dag och spelar ungefär i 4 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar: The Sims 4 också. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
När jag loggar in så matar jag hästarna och börjar sen att levla. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Ja, min favorit här är: Hawkeye,en Appaloosa. 
(Den vit prickiga ) 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Japp! Elina Bluebell heter hon. 
Då vi brukar tävla med varandra :D 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det är olika men jag lyssnar mest på Spotify med ljudet avstängt på spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En DELL och Samsung. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag rekommenderar den här bloggen om man vill få följa med i någon annans liv och se vad den tänker på. Sen är Stures också jätte bra! För man får reda på väldigt mkt information om spelet där. 
Vilket man också får här <3. 

Önskeras i spelet? 
Connemara:D 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det var nog när jag för första gången blev placerad i ett Championat och fick min första rosett. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog den flummiga som alltid är på bra humör. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en hästannons på Youtube och blev genast nyfiken. Så då skapade jag mitt konto:D 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag har mitt hemstall på Vingården. 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna ha täcken på hästarna och att Schabraken ser mer verkliga ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: