Gallant Unicorn

Kaos bland kommentarerna!

Det händer ofta att de som skickat in sina svar på mina intervjufrågor vill ändra saker i efterhand, det blir inte det enklaste att göra eftersom jag får in väldigt måna svar. Då måste jag sitta och leta igenom alla kommentarerna och försöka hitta det som ska ändras. Särskilt svårt blir det när det gått ett bra tag innan personen i fråga kommer på att hen vill ändra något. Så, om du vet att du vill ändra i dina frågor men din intervju inte kommit upp en så är det mycket enklare om du bara skickar in en helt ny intervju med alla frågorna ( ˘ ³˘)❤ 
 
Doris Dogforest, jag har förstått att det blivit lite fel när du skickat in dina svar på mina intervjufrågor, skulle du kunna skicka in dem på nytt? Det har kommit in massor av kommentarer som hamnat mellan dina kommentarer så jag tror att det helt enkelt blir enklare om du skickar in helt nya svar så att det blir så som du ville ha svaren för nu blir det bara otroligt rörigt om jag ska försöka leta reda på det du ville ändra på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: