Gallant Unicorn

Mystiska pelare

Det verkar som att halva Epona blivit bombarderat med dessa mystiska pelare! 
Jag laddade ju upp några bilder på dem i förrgår, men tänkte visa några fler som jag hittat.
Eller ja, hittat och hittat. Det är inte så att jag upptäckte dem helt själv för mitt flöde på Instagram var fyllt med bilder på pelare som stod nere i Grytan haha!
(Nu när vi inte har event förrän i höst så lär jag ju sitta här med mina teorier och tråka ihjäl er, sorry!).
 
 
Nere i träsket, precis vid den där mystiska öppningen i berget...
 
 
Nere i ''Stora dundret''.
 
Sen nere i ''Grytan'', där har det hänt spännande saker!
Massor av pelare med tecken på, jag fotade alla och tycker det här är sååå spännande! Kommande uppdrag?
 
 
 
 
 
 
 
Längst ned vid vattnet finns en trasig pelare med vad som ser ut som någon sorts krus bredvid!
 
En annan sak jag kom att tänka på när jag var där nere och utforskade är det här, visst påminner det lite om någon slags dörr eller port? Det var svårt att fota den eftersom det är så dimmigt där nere, men om ni rider dit och tittar så tror jag ni förstår vad jag menar :)
 
Jag hoppas verkligen att vi får uppdrag som involverar allt det här nya snart för jag är så hijmla nyfiken haha!

Kommentarer
Postat av: Abigail gladecamp

Vad spännande!😱

2016-06-10 @ 20:00:59
Postat av: Rännan Blåbro

Åh jag har hittills bara sett pelarna vid Solholmarna! Gud va spännande :o

2016-06-10 @ 20:56:45
Postat av: Zoey Skylund

Ja jag hittade domdär och blev lite nyfiken så kollade upp de och kom fram hit. Tror ungefär samma sak som dig. Spännande är de iallafall :o

2016-06-10 @ 22:33:40 - http://zoeyskylund.blogg.se
Postat av: Tytytytyty

Jag märkte dom igår och jag tror att vi får uppdrag eller hoppas iaf har du sett dom på solholmarna??

2016-06-11 @ 00:05:11
Postat av: Tytytytytyt

Jag märkte dom igår jag tror vi får uppdrag eller hoppas iaf har du märkt dom vid solholmarna???????

Svar: Yes, har lagt upp ett inlägg om dem :D
ssohaley.blogg.se

2016-06-11 @ 00:06:57
Postat av: Saga Diamondbridge

Var är sadeln ifrån? Har letat såå mkt.... Fel inlägg kanske. Men jag måste få veta vart den är ifrån! xD

Svar: Den finns att köpa hos Kallterna :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-25 @ 14:07:47 - http://ssomejasaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: