Gallant Unicorn

Nu har jag gett mig in på något dumt

Fick för mig att jag måste uppdatera kategorin med alla mina hästar.
Grejen är ju bara att eftersom jag har ganska många (73) så blir det ju svindyrt att plocka hem
dem från hästön för att fota dem? Eller att ta hem dem kostar ju inget, men kan ju tyvärr inte
ha kvar alla i stallet sen och då kostar det ju att skicka iväg dem igen...
 
Funderade på att fota alla i färsäljningsstallen, funkar det eller kommer det att se konstigt ut?
Annarsfår jag ju helt enkelt bara bita i det sura äpplet och betala för att skicka iväg hästarna 
när jag fotat dem. Tror det blir ett heldags projekt så får nog börja med det i morgon haha!
 
 
På tal om hästar, min ''hemliga'' häst, Fefe!

Kommentarer
Postat av: Klara

Tips, ta kort på hästarna i försäljnings stallen och lägga in dom. Sen om du någon gång tar hem någon så kan du fota dom då och uppdatera från bilden från försäljning stallen! :)

2016-06-05 @ 21:31:05
Postat av: Amedea

Kan du inte försöka att hitta gamla bilder på dina hästar?

2016-06-05 @ 21:42:00
Postat av: Nadia

Tror helt ärligt inte att det gör ngt om du fottar där man köper dem 🦄

2016-06-05 @ 22:02:24
Postat av: Anonym

Såg på yt att du döpt din häst till Fefe,trodde inte man kunde det.Valde du ett annat språk när du skulle sätta namn på din gulliga häst,isf vilket?❤️

Svar: Ja, jag hade spelet inställt på spanska :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-06 @ 00:21:40
Postat av: Ebba Youngland

Jag tycker du får bita i det sura äpplet! Tänk dig en ren, prickfri karta som ger väldigt fina bilder... ;) Ett tips är att om du tar bild på varje häst så är det jättefin bakgrund i förtpintastrandens "skog"!

2016-06-06 @ 07:09:23
Postat av: Elly

Åh vad söt! Har en likadan den har oxå ett spanskt namn: "Asfe" (Acefaith) Så söta är de juu!

2016-06-06 @ 10:05:05
Postat av: Elly

Åh vad söt! Har en likadan den har oxå ett spanskt namn: "Asfe" (Acefaith) Så söta är de juu!

2016-06-06 @ 10:05:05
Postat av: Elly

Isåfall heter din Faithfaith

Svar: Haha ja jag vet 😊
ssohaley.blogg.se

2016-06-06 @ 10:05:48
Postat av: Anonym

Det skulle funkar minst lika bra att du fotar de i försäljningstallen tycker jag!

2016-06-06 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: