Gallant Unicorn

Ska vi inte få en tröja? :(

Läste nyss Cynthias's inlägg ( det här) och hade inte ens tänkt på att vi inte fått någon kod för en tröja.
Varför skulle vi få en tröja? Jo det är ju faktiskt lilla Sveriges nationaldag idag!
Det kom ju en tröja på Ungerns nationaldag och även på Polens (kanske har det kommit flera som jag missat haha), så jag tycker i alla fall att det vore jättetråkigt om vi inte skulle få en tröja idag.
Spelet är ju faktiskt svenskt...
 
Struntsamma, så här klädde jag upp min karaktär dagen till ära:
 
En Nordsvensk (så klart!) och en t-shirt med en svensk flagga på!
T-shirten kan du köpa vid byggarbetsplatsen ovanför Moorland!

Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Det har du rätt i

2016-06-06 @ 19:05:06
Postat av: Matilda Southtree

Det tycker jag faktist är lite konstigt, I mean, den enda saken med typ svenska flaggan tryck är den tröjan du har på, och den har inte så jättesnygg blå färg eller så bra form på korset...

2016-06-07 @ 07:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: