Gallant Unicorn

Upp som en sol och ned som en pannkaka

Den här dagen började inte så bra. Har inte sovit eftersom min läkare (som är helt omöjlig att få tag på och aldrig har tid att träffa mig hade bokat in en telefontid idag) skulle ringa. Ringde han? Näe.
Blir så förbannat less på människor som planerar nått och bara skiter i det. Nu är han inte kvar på jobbet utan har åkt hem, till och med killen jag pratade med i växeln tyckte att det var dåligt gjort. Jag har liksom väntat på den här tiden i månader och för honom betyder det antagligen ingenting alls. Bara ännu en patient liksom, men för mig var det här samtalet viktigt... 
 
 
Går in på Instagram och ser att en person som suttit och spridit runt en massa lögner har hittat på ännu lite mer skit om mig. Den här personen har suttit och skrivit till andra spelare att vi är vänner irl, att hon brukar vara hemma hos mig och spela osv. Lögn från början till slut. Hon har även suttit och skrivit till andra spelare att hon ska be mig ignorera och anmäla dem (vad jag skulle anmälda dem för är dock oklart...). Det här är så klart inte sant. Jag ignorerar inte spelare så länge de inte är på just det stället jag ska filma på (jag ignorerar ju tex hellre en hel klubb än väntar på att deras event ska bli klart.) eller om någon verkligen inte kan respektera att vår klubb har event utan ställer sig mitt i oss och stegrar och skriker. Men varför skulle jag anmäla andra spelare bara för att hon gjort sig osams med dem? Det är bara löjligt.
 
 
 
 
Och ja, jag vet att det här är sant. Jag har fått en hel del bilder på chatten skickade till mig.
Jag blir bara så förbannat trött. Jag antar att anledningen till att hon håller på så här är för att hon blev sur när jag hellre ville spela in ett avsnitt av Onyx än att stå stilla på ett ställe och ta bilder med hennes vänner. Detta efter att jag hade sagt att jag skulle spela in till serien och inte hade tid just då. Då blev hon väldigt sur och började skriva att jag var taskig. Det går inte att göra alla nöjda jämt...
Anledningen till att jag blir så sur över det här är att hon förstör det som jag tycker är viktigast, att vara trevlig mot de som visar uppskattning för det jag gör.  När andra spelare kommer fram och säger att de läser mib blogg, följer mig på Instagram eller tittar på mina videor så blir jag så varm inombords! Och så sitter nån skitunge och hittar på att jag är otacksam och otrevlig...
 
Så, det jag vill ha fram med det här är: Om någon skriver sådana saker om mig till er så är det absolut inte sant. Bara strunta i den här personen, hon kan helt enkelt inte ta ett nej och det verkar inte som att det finns några gränser på vad hon kan koka ihop för rövarhistorier när hon inte får som hon vill...
 
 
Hej då så länge, kommer tillbaka med riktiga inlägg när jag inte är på lika dåligt humör...

Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Elakt av henne

2016-06-10 @ 14:55:15
Postat av: Amelie Dawnside

skit dum. hon är skit dum.

2016-06-11 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: