Gallant Unicorn

Vad har hänt ute på Solholmarna?

Titta här! :
 
(Gillar flaggan som flyger i luften...)
 
 
Känns ju som att banan ändrats om helt just här? Frågan är: Varför?
 
 
Massa snår och gamla pelare? Kom inte förbi här utan förlorade tävlingen...
 
 
 
 
Så, vad ska vi tro om det här då?
Har vattennivån sjunkit så att en gammal (ehe ny, det är så det funkar på SSO. En uråldrig ruin bara ploppar upp och ingen tycker det är det minsta konstigt) ruin blivit synlig? Kanske något för kommande uppdateringar? Eller bara en miss från Starstable-teamets sida? Hur det är är så tycker jag det verkar spännande!

Kommentarer
Postat av: jennifer purpleheart

Vid en av de ställen där man får hämta vatten åt professorn vid månskäreby så har det också dykt upp likadana pelare :)

Svar: Ja jag såg det, så random haha :D
ssohaley.blogg.se

2016-06-08 @ 20:27:23
Postat av: Saga Dragonforest

Jag kan köra New Hillcrest terrängbana utan problem

2016-06-09 @ 10:40:04
Postat av: Sasha Silverroad

Såg ditt inlägg om professor Chiron, och dem där pelarna ser ut som om dem kom från typ Grekland och Chiron är det engelska namnet på kentauren Keiron, som jag tror typ "tränade olika grekiska hjältar, t.ex. Akilles.
Ja, jag är lite av en nörd när det kommer till grekisk mytologi hahah.

Svar: Oh, spännande! :D
ssohaley.blogg.se

2016-06-09 @ 12:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: