Gallant Unicorn

Den där rastlösheten kryper sig på igen...

När jag inte behöver spela in scener till serien och det inte är något event på med klubben på gång så
låter jag oftast bli att logga in på mitt Haley-konto. Jag har återigen ingenting alls att göra där. Inga dagliga
för att bygga rykte, ingen häst att levla och ja... Det är lite tråkigt att det går i såna perioder, har man byggt upp sitt rykte med alla fraktioner så har man ingenting att göra. Men sen när det väl kommer en ny ryktesfraktion så kan man istället bli bombarderad av dagliga uppdrag. Det känns som att det skulle kunna vara lite mer balanserat? Just nu har jag tagit tag i de ''tråkiga'' (alltså de jag personligen inte gillar) uppdragen så som fisket på mitt Vanessa-konto enbart för att ha något att göra i spelet.
 
Tycker det är så tråkigt att det blir så, för jag gillar ju spelet och jag vill ju spela. Men när man inte har något att göra så minskar lusten för att logga in mer och mer :/

Kommentarer
Postat av: Julie

Oj! Jag ska säga dig att stresskänslan när man är i level 18 och har varit vänligt inställd med åskviggens cirkel sedan typ augusti 2015 är inte så kul xD

2016-03-21 @ 08:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: