Gallant Unicorn

En hel dag med seriefix

Det känns som att hela den här dagen har bestått av fix med "Onyx" på ett eller annat sätt! Jag började med att rensa datorn på sånt jag inte ska använda mer för att datorn skulle kunna arbeta lite snabbare. Sen satte jag mig och kollade igenom gamla avsnitt för att se så jag inte helt plötsligt bytte namn/frisyr/häst på någon karaktär i serien. Det tog ett tag! Efter det så spelade jag in de allra sista scenerna som behövdes för avsnittet (hade missat en relativt viktig sak så det var tur att jag insåg det i tid!) och nu har jag suttit och redigerat i några timmar. Det är så kul men det är krävande eftersom man behöver koncentrera sig på just redigeringen och inte... Allt annat? 

Nu är det bara musiken som ska läggas till och sen ska jag kolla igenom allt en sista gång innan den ska upp på youtube. Det var någon som kommenterade att musiken i serien är för läskig... Jag har aldrig haft en tanke på att den skulle vara obehaglig eftersom musiken kommer från Starstable :O Så jag ska försöka att inte ta med den läskiga musiken i fortsättningen hehe!
Testade att dansa efter paraden i förrgår, visst var det fint? ^^ 


Kommentarer
Postat av: Klara Lightbaker

Åå är så peppad för det nya avsnittet av Onyx XD

2016-03-19 @ 19:06:29
Postat av: Amelie Dawnside

ha den musik du vill ha :) jag tycker inte att den är för läskig :D

2016-03-20 @ 08:03:48
Postat av: Onyx

När kommer avsnittet upp

2016-03-20 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: