Gallant Unicorn

Ett av de finaste breven jag fått + tankar om brevfunktionen

Jag blir så himla glad när jag får brev från andra spelare som skriver att de gillar min blogg, 
mitt Instagramkonto eller min Youtubekanal! Tyvärr så kan jag ju inte spara alla eftersom
brevlådan blir full såååååå fort. Men jag läser vartenda brev jag får, och jag svarar på alla!
Det här är ett av de finaste jag fått på länge:
 
 Det måste ju ha tagit evigheter att göra? Så kreativt och fint gjort!
På tal om breven, det känns som att hela den funktionen skulle behöva ett rejält lyft...
Här är några exempel på saker som jag tror skulle förbättra funktionen:
 
Datum på varje brev - Tänk vad kul att kunna spara som minne? Och praktiskt!
 
Möjligheten att skicka samma brev till flera personer - Ja, för klubbägare/ledare för att undvika
spam och reklam. Och till vänner? Tänk vad mysigt att kunna önska alla sina vänner i spelet en god jul? 
 
En ''skickat'' och en ''mottaget''- flik. Ni vet när man stått en stund och läst/svarat på brev och så 
skriver någon ''Varför'' eller något liknande. Vad undrar personen? Eller om man på grund av platsbrist raderat spelarens första brev.Det hade varit så smidigt om man hade kunnat se efter vad man skrivit...
 
Och kanske det viktigaste av allt: En varning när brevlådan är full.
På riktigt, vem blir inte irriterad när man försöker skicka ett brev till någon och spelarens brevlåda
är full? Jag får ofta höra ''Haley rensa din brevlåda!''. Det är ju inte så lätt att hålla koll på hur många brev man har i lådan om man i all hast svarat på brev innan ett event. Då har i alla fall inte jag koll på
om jag har plats i min brevlåda eller inte. Det kan väl inte vara så svårt att fixa? ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: