Gallant Unicorn

Första dagen på påskveckan med Sneaky Dragons

Igår så påbörjades Sneaky Dragons årliga påskvecka!
Det är Nemo och Annie som kommer att hålla i veckan i år, och jag tycker helt ärligt att det är
rätt skönt att bara få delta på eventen och härja runt i år haha!
 
Veckan började med en tipspromenad och även en liten tävling för finast outfit!
 
Så här blev min outfit, anledningen till att jag valde just den hästen är att jag tycker han ser ut som ett vaktelägg, titta bara:
 
 
Vi började med att samlas på discot där vi fick veta hur eventet skulle gå till...
 
 
Sen fick vi följa efter Annie och Nemo och svara på frågor som handlade om påsken och allt som hör till...
 
 
 
 
 
När vi skulle gå ned från den här stenen så hände en liten olycka...
Jag och Ambra fastnade i marken haha!
 
De andra var såååå hjälpsamma, eller så...
 
Efter tipspromenaden så stannade vi på Vingården och tre vinnare med finast outfit skulle utses...
 
Sasha vann, Sarah kom två och Malin kom på tredje plats.
Tyvärr så laggade Malin runt lite så hon kom inte med på bild, men hon var jättefin :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: