Gallant Unicorn

Ibland stannar jag och bara tittar på min häst

Efter att ha levlat två stora Engelska fullblod så känns det ju lite annorlunda att kuta runt med
en liten Islandshäst igen! Men på ett bra sätt, jag har lite svårt för att levla hästar som har samma
kroppsform flera veckor i rad efter varandra. Jag vill liksom ha lite variation i levlandet, det är inte 
själva grejen med att levla som jag tycker blir trist utan just att hästarna ser likadana ut och det bara
är färgen som skiljer dem från varandra? Rörelsemönstret blir ju exakt detsamma oavsett vilken färg
hästen ha så en liten fluffboll till Islandshäst var ett trevligt avbrott, även om jag älskar hur Fullbloden rör sig!
 
Men... Efter den här Islandshästen så blir det nog ett till fullblod, de är ju såååå fina!
Kunde inte låta bli att stanna till och hälsa på den här skönheten under min levlingsrunda^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: