Gallant Unicorn

Inget fungerar som det ska i spelet idag...

Jag har spelat in några scener till Onyx nu under eftermiddagen, och efter det tänkte jag levla.
Det gick inte alls! För det första så hängde sig både väskan och garderoben hela tiden så att det
inte gick att byta kläder och utrustning. Sen kom jag knappt ut ur hemstallet för att det laddade så länge.
Efter det skulle jag svara på brev, brevlådan laddades inte. Loggade ut och loggade in igen men det gjorde
ingen skillnad alls. Sasha hade exakt samma problem så det var inte min dator eller mitt nätverk det var fel på.
Ungefär så här kände jag då...
Efter att ha reloggat en andra gång så verkade det ha löst sig, jag kunde byta utrustning på hästen, svara på brev och gå in och ut ur hemstallet utan problem så jag började levla lite smått.
 
Tyckte att hästens xp-stapel rörde sig väldigt långsamt och förklarar det för Sasha. Hon tipsar mig om att hålla koll på hästens xp via karaktärsbladet. Sagt och gjort, jag gjorde flera banor men hästen fick ingen xp.
Jag tänkte att aja, ibland så laddar det ju lite segt så att alla xp kommer i en klump senare.
 
Gick iväg för att laga middag,
kommer tillbaka och loggar in igen och min häst har exakt samma mängd xp som tidigare. 
 
(Från Sherlock, en av mina favoritserier btw!)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ingenting av detta hände mig:o
Jag kunde spela helt som vanligt :0

2016-03-13 @ 18:13:37
Postat av: Ellie Cloudforce

Sherlock är min favvoserie !!!!!!!

2016-03-13 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: