Gallant Unicorn

Intervju med Aloma Oakafoot

Aloma Oakafoot
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
I ungefär 4 år om man inte räknar med alla små pauser 

Är du StarRider? 
Ja i ungefär 3 månader 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Este comets tror jag dom heter en snäll klubb med aktiviteter 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja min start häst är så ful att jag aldrig rider på den😌 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Så mycket jag kan och får 

Spelar du några andra spel? 
Ja 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Att ha kul 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Vet inte byter hela tiden men just nu är det min Morgan som heter Icewater 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja min bonus syrra 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ljudet från spelet 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Windows tror jag 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Lite olika starstable datebas är bra och jorvikpedia 

Önskeras i spelet? 
Fallabella att gå och tulta runt med 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Att bli star rider 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Vet inte riktig den nördige tror jag 

Hur kommer det sig att du började spela?
Kommer inte ihåg 

Vart har du ditt hemstall? 
I valedalen för det är så mysigt 

Önskefunktion i spelet? 
Dölja andra spelare knapp och music lista där man kan välja låtar till spelet

Kommentarer
Postat av: Mandy Fasthome

Hej! Har du slutat i sneaky dragon? och isåfall varför? mvh Mandy <3

Svar: Varför skulle jag ha gjort det? :S
ssohaley.blogg.se

2016-03-19 @ 12:26:19
Postat av: Potatispaj

Jag har aldrig fattat hur man ska RIDA på en fallabella..?

2016-03-19 @ 21:04:57
Postat av: Mandy fasthome

Haha.. cx måste ha missförstått när du hade en intervju!! När hon fråga om du var medlem i en klubb och du vara någon helt annan en sneaky dragons.. xd
fast det kanske var längesen?
aja good :)

2016-03-20 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: