Gallant Unicorn

Intervju med Denise Southlake

Denise Southlake
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
-sedan den 8e december 2011! 

Är du StarRider?
-ja 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
-ja, Alpha Kings 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
-I början var jag missnöjd när jag såg att man kunde ha valt skimmel, men är såå nöjd med honom nu! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
-ca 2ggr i veckan, en timme per gång. Varierar dock från varje dag i veckan till flera veckors paus. 

Spelar du några andra spel?
-howrse, GTA5 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
-att umgås med andra och komma vidare i huvuduppdragen 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
ja, min bruna morgan som heter Lionking och en fuxfärgad andalusier vid namn Rubyboy. 

Har du någon bästa vän i spelet?
-nej inte riktigt, men många nära 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
-alltid på lågt, men ofta någon serie/musik i bakgrunden 

Vad för sorts dator spelar du på?
-acer aspire v5 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
-läser Alicia Starnights blogg 

Önskeras i spelet?
-haha tog länge förrän jag fattade vad 'önskeras' betydde xD Men hmm, nu när islandshästen kommit så, lipizzaner!

Ditt bästa minne i från spelet?
-när jag gick med i Alpha Kings 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
-den hjälpsamma och den som står upp för andra och inte tolererar mobbning. 

Hur kommer det sig att du började spela?
-hade tråkigt en kväll i min bostad, valde att testa spelet och har inte slutat sedan dess. 

Vart har du ditt hemstall?
-Fort Pinta 

Önskefunktion i spelet?
-täcken till hästarna, dressyrtävlingar samt att det står antalet vänner/klubbmedlemmar i rutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: