Gallant Unicorn

Intervju med Emmy Winterknight

Emmy Winterknight
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
 Hur länge har du spelat? 
Jag är en trogen spelare sen 2013-10-29. 

Är du StarRider? 
Japp! Blev lifetime efter en vecka i spelet! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i den underbara klubben Glorious Arrows. Som ägs av Brigitta Underhand. (Kim) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej absolut inte, jag är såå nöjd med min skimmel med vit man. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar oftast varje dag, kanske 1-2 timmar :) 
  
Spelar du några andra spel? 
Det kan hända att jag spelar minecraft då och då! 
  
Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det absolut viktigaste är nog alla härliga människor som finns att chatta med, och självklart klubben :) 
  
Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Mina favorit just nu är nog min vita morgan som heter Icepearl. 
  
Har du någon bästa vän i spelet? 
Åå, jag har så många bra vänner i spelet så kan inte välja! ;) 
  
Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar lyssna på Spotify och då för det mesta musiken på topplistan. 
  
Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en Asus. 
  
Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser Esmes (monokerus.se) Alicias (aliciastarstable.blogg.se) Kims och Emlans  (emlanbretta.blogg.se) Nemos (courtneysilverhill.weebly.com) och självklart den här! 

 Önskeras i spelet? 
Jag skulle inte tack nej till en kolsvart mustang ;) 
  
Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag började spela och insåg hur roligt det var. 
  
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog den lite flummiga som alltid vill chatta, men jag är nog den seriösa när det kommer till event! 
  
Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag googlade runt efter hästspel och hittade sso :) 
  
Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor i Fp mest för att det är så pass centralt. 
  
Önskefunktion i spelet?  
Ett större stall med boxar och att man skulle kunna leda ut hästarna i en hage. Sen hade man inte tackat nej till en större garderob heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: