Gallant Unicorn

Intervju med Haley Lightlee

Haley Lightlee
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
I ca 2 år. 

Är du StarRider?
Ja Lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jaa, jag är med i Different Pandas som ägs av April Skystorm och Alice Winterbell:) 


Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Aa, jag har skäcken men vill ha den bruna/fuxen. 


Hur ofta och hur länge spelar du?
Ungefär 3-5 dagar i veckan och allt från 30 min till 3 timmar. 


Spelar du några andra spel?
Nee inte direkt. Ibland spelar jag Goat Simulator hahaXDXD ( ett korkat spelXD ) 

 
Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Det är nog klubben och huvuduppdrag. 


Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min bruna Morgan är nog favvisen och den heter Lightningheart. 

 
Har du någon bästa vän i spelet?
Jag har många vänner men inte någon som jag är sådär jättenära med...XDXD 


Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Det är olika, men oftast när jag levlar har jag egen musik, annars har jag spelmusik eller ljudlös. 


Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på 2 stycken. Antingen på min Lenovo Laptop eller på en stationär HP. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser denna bloggen som helt klart är BÄST, och Esmeralda Silverforces blogg, så jag rekommenderar dom 2. 

Önskeras i spelet?
Shettis:D 

Ditt bästa minne i från spelet?
Alla huvuduppdrag förutom de pandoriska sprickorna, och när jag och min vän Adalyn red upp till den hemliga plattsen i bergen ( i Firegrove ). 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den som är ganska inbjudande mot andra spelare, modig o VÄLDIGT oförsiktig/busig!XD 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag läser tidningen min häst och då fanns det en annons i den om SSO, så jag kollade upp det och det var kul så jag fortsatte spela. 

Vart har du ditt hemstall?
Hos Steve:) 

Önskefunktion i spelet?
Att kunna rida dressyrtävlingar, släppa ut hästarna i en hage, kunna köra hästarna och kunna ha ett hus där man bor. Det är ju ganska osannolikt med det sista hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: