Gallant Unicorn

Intervju med Matilda Youngpie

Matilda Youngpie
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan 2013 ;) 

Är du StarRider? 
Det kan du skriva upp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, jag är medlem i Luna Knights, älskar min lilla familj💗 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, min vita är sååå tråkig! Skulle nog valt en gråskimmel istället ;) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje eller varannan dag i minst 20 minuter 

Spelar du några andra spel? 
MInecraft, Sims 4 och Roblox 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Min klubb, och alla vänner jag hittat genom SSO 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Hmm...jag vet inte riktigt? Jag har nog 4st tror jag... 
•Friser, Nightshadow aka Nikita 
•Morgan, Minigirl aka Tessy 
•Fjording, Lionking aka Pepsi (irl häst) 
•Quater, Emberbelle aka Bella 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jaaa, Sabina Pinkstar (både irl och i spelet). Men om det bara är i spelet skulle jag nog säga Freja Wolfroad, Selma Pinecamp, Zelda Moonhall, Bella Catfield och Alessia Sunlee

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Oftast Skypar jag, så då har jag ingenting, men annars har jag ljud på så länge jag inte levlar, då är det musik så det skakar! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
MacBook Air 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jamie Winterbell, Courtney Sillverhill, Haley Rainstorm, Haley Underfall, Esmeralda Silverforce, Evelina Silverknight och min egen! 

Önskeras i spelet? 
Svenskt Varmblod eller Mustang 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Dagen då jag träffade Zelda Moonhall 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag skulle nog säga att jag är klubbens clown, eller försöker iaf xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Såg Sabina spela, så vi gjorde ett konto till mig också :) 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården ofc 

Önskefunktion i spelet? 
Större stall! Alltså, garderob, hage från stallet och riktiga boxar till hästarna (med dörr)

Kommentarer
Postat av: Mandy Fasthome

sry men ennu en gång.. Är du medlem i en annan klubb? frågade förut och du sa att du aldrig ska lämna sneaky dragons. Men nu säger du att du är medlem i luna knights? alltså är riktigt trögfattat men vaa?

Svar: Jag tror inte du förstått konceptet med intervjuerna, det är ju inte så att JAG sitter och svara på samma frågor om och om igen. Det står flera gånger vilken spelare det är som svarat...
ssohaley.blogg.se

2016-03-23 @ 16:08:15
Postat av: Mandy Fasthome

jaha! Då förstår jag XD tänkte väl det! aja tack!! XD(för att du förklara)

2016-03-24 @ 09:00:58
Postat av: Potatispaj

Svenskt varmblod????????????? Är det inte svenskt halvblod????????????

Svar: ''Det svenska varmblodet kallades tidigare "svenskt halvblod" och är en ras som utvecklades ur en selektiv avel på det hästbestånd som fanns i Sverige för att få fram lämpliga remonter till kavalleriet.''
ssohaley.blogg.se

2016-03-25 @ 09:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: