Gallant Unicorn

Jag blir nästan tårögd

Det här. Det är så vackert!

När jag väl kan logga in så kommer jag inte bry mig om uppdrag och så vidare. Jag vill bara sortera min garderob! Nu kanske du tänker, jaha men vad spelar det för roll om den är stökig då? Jo, när man gör serier och är med i en aktiv klubb med många olika sorters event så är det guld värt att kunna ha sina outfits sparade. När jag loggade ut igår hade jag inte en enda ledig plats i garderoben och fyra (FYRA!!!) lediga platser i min väska för att den var proppad med kläder som inte fick plats i garderoben. 

Nu kommer jag att kunna ha ordning igen, och det ger mig en sorts sinnesfrid. (Vadå för besatt av spelet? Nu förstår jag inte alls vad ni menar? 😉) 
Skriver det här inlägget från mobilen, ser det okej ut? Anledningen till att jag frågar är att om det ser hemskt ut så kommer jag inte uppdatera från mobilen igen utan hålla mig helt till datorn. 

Kommentarer
Postat av: Christelle

Det ser bra ut från mobilen också.😊

2016-03-09 @ 16:13:24
Postat av: Matilda Southtree

Det märks inte att du skrivit från mobilen, ser ut som när du skriver annars :P (från iPhone & Dator)

2016-03-09 @ 16:44:50
Postat av: Linnéa Silentstar

Ser ut precis som vanligt!👌🏼

2016-03-09 @ 17:26:05
Postat av: Anonym

Ser ut som vanligt för mig👍🏼

2016-03-09 @ 17:55:07
Postat av: Potatispaj

Ett tips till ALLA som inte kollat hemsidan (SSO's) Lägg INTE saker på den 8:de fliken bland hästutrustningen!!

2016-03-09 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: