Gallant Unicorn

Levla söt häst + Elementary = win!

Jag har spenderat hela dagen med att försöka möblera om vårt vardagsrum.
Det är lite extra svårt med tanke på att jag saknade möbler haha! Jag lessnade på vår
monsterstora soffa så jag beställde hem en mindre soffa + en fåtölj och fick ett mail om
att den var på väg så fick lite panik, vart skulle jag göra av den gamla soffan?
Så jag la ut en annons på Facebook och fick den såld direkt, så nu har de varit här och
hämtat den och vårt vardagsrum ekar bokstavligt talat! Jag har använt våra ute möbler för att
försöka komma på hur jag ska möblera med den nya soffan och nu ger jag upp! Vårt hus är 
helt enkelt inte byggt för att ha möbler i! Än en gång slår min impulsivitet tillbaka, jag kunde
ju ha väntat med att köpa en ny soffa men aja, det får bli som det blir haha! Nu tänker jag sätta mig
ned i lugn och ro och levla min nya häst och titta på Elementary, blev så lycklig när det kom nya avsnitt!
 
Under tiden som jag levlar renderar jag nästa avsnitt av Onyx!
Det är klart men jag tror att det ändå kommer att dröja tills i morgon innan det kommer upp på Youtube, vår uppkoppling är inte den bästa så om jag laddar upp en video så dör allt annat och det känns inte så snällt när det finns andra som försöker spela här hemma haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: