Gallant Unicorn

Nu vill jag ju köpa en tröja

SSO-teamet är sneaky. De vet exakt hur de ska göra för att få saker sålda, de har börjat med en ny sak nu som går ut på att om man köper en t-shirt från deras shop så får man en likadan t-shirt i spelet.
(Missförstå mig inte nu, jag tycker det är en jätterolig grej!)
Titta vad fint! Jag gillar verkligen formen på tröjan, men jag tror att jag tycket bättre om den i spelet än den riktiga tröjan om ni förstår hur jag menar? I spelet så hade jag nog använt den en hel del, men jag är inte så säker på att jag skulle använda den riktiga tröjan om jag köpte den?
Så jag vet inte om jag ska köpa en, men fina är de! :)
 
Och på riktigt, håret? Jag vill verkligen ha en liknande frisyr i spelet!
 
Träffade på en trevlig spelare som lät mig fota hennes tröja i spelet, tack igen för att jag fick fota dig :)
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie Diamondfall

Jag vill så gärna ha en i spelet men jag skulle inte vilja ha en irl så kmr aldrig kunna få en.

2016-04-01 @ 12:20:25
Postat av: Potatispaj

Har du sett Supershiren i FP??

Svar: yes, så söt :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-01 @ 12:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: