Gallant Unicorn

Ponnyevent, finns det något bättre?

Ja, om man inte tycker om ponnyerna i spelet så finns det antagligen en hel del som man
tycker är roligare än ponnyevent. Men jag älskar ju ponnyerna så för mig är ponnyevent underbart!
 
Det var jag och Sture som höll i ponnytyglarna igår och vi utsatte våra stackars deltagare för både det ena och det andra. Jag måste ge alla som deltog en stor klapp på axeln, det var inte det lättaste att ha ett event mitt under pågående serverkraschar. (Tack SSO för att ni öppnade upp AirStar så att servern blir överbelastad, nu blir det ju roligare för alla på servern när vi blir utloggade tillsammans!❤).
 
Hur som helst, vi kämpade på trots att vi blev utslängda då och då.
Deltagarna fick göra uppdrag, tävla och svara på frågor.
 
Hur sött är det inte när en hel flock med ponnyer kommer rusande? 
 
 
Tyvärr var det några som inte ens blev insläppta i spelet i tid till eventet, men vi blev ett litet gäng ändå!
 
 
Nina kom in och agerade hejaklacksledare, hon gjorde fina ramsor för att heja på deltagarna!
 
 
Och vem tusan är Kebab kanske ni tänker nu? Ja det är Katelyn Southbell. Fråga inte...
 
 
Ponnyflock!
 
 
Ser ni vilken kärleksfull eventledare jag är eller? ^^
 
 
Hur lyckliga tror ni de blev när de insåg att de skulle tävla inne i Dinodalen med ponnyer? Mjehehe
Det var ju svinkallt så tog på mig en tröja haha!
 
 
Här är alla tappra deltagare, alla var sjukt duktiga!
 
 
Men även om alla var duktiga så kunde ju enbart ett lag vinna, och det röda laget plockade hem vinsten, grattis!
 
 
Ponnykram så klart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: