Gallant Unicorn

Ponnyevent på en kaosdag, varför inte?

Något måste ha gått snett under gårdagens uppdatering för alla får nätverksfel stup i kvarten...
Men idag ska jag och Sture hålla i ett ponnyevent, eller i alla fall försöka, vi får se hur det går!
 
Det blir Peaceflower som får vara med och leka idag, om jag hade haft fler spiltor/boxar i stallet så hade jag haft minst fyra ponnyer hemma i stallet hela tiden. De är ju så söta!
 
Har ni kunnat spela trots att servern kastar ut oss då och då? I så fall, har ni fått något fint av Chaun?

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lightninglund

Hehe, såg er cx

2016-03-10 @ 20:21:22
Postat av: Potatispaj

Alla får nätverksfel när regnbågen flyttar sig, det suger Dx

Svar: Haha ja, så irriterande!
ssohaley.blogg.se

2016-03-10 @ 21:05:16
Postat av: Claire Masterknight

Jag fick några höbalar...Yeeey

Svar: Mina hästar behöver aldrig vara hungriga igen :P
ssohaley.blogg.se

2016-03-10 @ 21:15:06
Postat av: Christelle

Jag är på servern Fluffy Unicorn så jag har inte fått nätverksfel en enda gång idag. ;) Och ja, jag lyckades få ihop några riktigt fina saker från setet. :)

Svar: Haha vissa har tur :P
ssohaley.blogg.se

2016-03-10 @ 21:44:12
Postat av: Anonym

Ja... Har ju inte direkt fått något efter som att man får netvärksfel då man gräft 4 högar rengbågsguld

2016-03-11 @ 06:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: