Gallant Unicorn

Skum ljusbugg

Hjälper Nina att jaga benlindor på hennes konto eftersom hon inte hinner, men jag förstår inte vad grejen är med all mat? Jag tog nog tio regnbågar igår och har hållt på sedan klockan 07 i morse och allt jag får från regnbågsguldet är hö! Ninas hästar kommer kunna leva på hö till midsommar om det fortsätter så här!
 
Råkade ut för en konstig bugg med, när jag lagt ur saker i Ninas garderob och gick ut från stallet igen så var det mörkt ute? Har inte råkat ut för den buggen innan så det var ju lite intressant!^^
 
Bilden är tagen klockan 10.45 och det ser ut som det är kväll i spelet!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Normalt? No

2016-03-12 @ 11:09:13
Postat av: Potatispaj

Skumt..

2016-03-12 @ 11:16:20
Postat av: Alicia Kittenforce

Jag fick tre stycken benlindor på rad när jag lämnade in regnbågsguldet :O

2016-03-12 @ 15:40:39
Postat av: Bianca Waterlund

Skumt...

2016-03-12 @ 19:24:10
Postat av: Matilda Southtree

Det där är inte kväll tho, det är morgon :) Kvällen är mer röd-orange, och morgonen är med blå.

Svar: Det var varken kväll eller morgon, det var mycket mörkare än det är mitt i natten, fick ljusa upp bilden för att det ens skulle synas vad det var på bilden haha
ssohaley.blogg.se

2016-03-12 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: