Gallant Unicorn

Tusen tack!

Igår började det trilla in kommentarer på min Youtubekanal som innehöll ordet grattis!
Jag tänkte: ''Har jag svamlat nu igen och typ råkat säga att jag fyller år idag?''.
 
Nej, det handlade om att jag nått 4000 prenumeranter på Youtube!
Jag veeeeet att det bara är en droppe i havet om man jämför med riktigt stora kanaler, men för mig
så är det helt sjukt många! 4000 personer har liksom tyckt att min kanal är värd att följa och jag är så tacksam!
───▄▄▄▄▄▄─────▄▄▄▄▄▄
─▄█▓▓▓▓▓▓█▄─▄█▓▓▓▓▓▓█▄
▐█▓▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▒▒▒▒▒▓▓█▌
█▓▓▒▒░╔╗╔═╦═╦═╦═╗░▒▒▓▓█
█▓▓▒▒░║╠╣╬╠╗║╔╣╩╣░▒▒▓▓█
▐█▓▓▒▒╚═╩═╝╚═╝╚═╝▒▒▓▓█▌
─▀█▓▓▒▒░░░░░░░░░▒▒▓▓█▀
───▀█▓▓▒▒░░░░░▒▒▓▓█▀
─────▀█▓▓▒▒░▒▒▓▓█▀
──────▀█▓▓▒▓▓█▀
────────▀█▓█▀
──────────▀

Har du på något sätt lyckats missa min kanal trots mitt flitiga länkande av videor så hittar du den här


Kommentarer
Postat av: Christelle

Grattis!😃❤

2016-03-29 @ 17:09:05
Postat av: Julie

Hahah! Grattis, det är du så värd! <3
Är själv stolt en av dom 4000prenumeranterna :D ^^

Svar: Åh, tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-03-29 @ 21:30:27
Postat av: Potatispaj

Jag med. Tror jag var den 4006:de eller nåt sånt. Förstår inte hur jag inte kunde prenumererat innan! :D

2016-03-30 @ 20:16:27
Postat av: Potatispaj

Alltså inte att jag har 4000 prenumeranter, menade att jag också prenumererar, om nån missförstod

2016-03-31 @ 09:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: