Gallant Unicorn

Ett nattligt inlägg

Jag håller just nu på att rendera en video med levlingshäng, jag spelade in en video i söndags men
av någon anledning så vill inte ljudfilen komma med när jag skulle redigera videon och hur kul är
det med ett levlingshäng helt utan ljud? Just det, inte kul alls! Men nu har jag spelat in en ny video
och den är snart klar så då ska den bara upp på Youtube med... Nu när jag inte har en massa vänner 
hemma hos mig så kommer jag kunna spela in levlingshäng mycket oftare, kanske inte varje dag men
några gånger i veckan i alla fall!
Självklart så levlade jag den här sötnosen idag!
 
 
Dock så har jag ett litet problem med mitt headset, igår så märkte jag
att det gått sönder vid ena kåpan på själva hörlurarna? Jag kan verkligen inte förstå hur det kan ha hänt för jag är så himla försiktig med mina saker. När jag inte haft headsetet på huvudet så hänger det vid sidan av min dator. Jag har aldrig tappat det i golvet eller böjt det konstigt så jag vet inte... Känns som jag haft sån sjuk otur med mina headsets den senaste tiden? Jag köpte liksom det här headsetet i februari?
Här är en bild på det som är trasigt:
 
Hur kan det ha gått sönder så mycket utan att jag gjort något med det? Har i alla fall varit i kontakt med stället jag köpte det ifrån så jag hoppas att det där är något som garantin täcker? Varför jag skriver om mitt headset på min blogg som handlar om SSO? Jo för att jag använder ju det för att spela in mina levlingshängsvideor och jag personligen tycker att micken på just det headsetet låter bra, eller vad tycker ni som brukar titta på mina videor? Hörs jag bra eller borde jag överväga att köpa något annat?
 
 

Kommentarer
Postat av: Christelle

Jag tycker att du hörs väldigt bra :)

2016-05-11 @ 05:33:04
Postat av: Elly

Jag tycker det låter bra!

2016-05-11 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: