Gallant Unicorn

Idag fyller min lilla blogg 3 år!

Det känns helt overkligt att det har gått tre hela år sedan jag skapade den här bloggen.
I början så skrev jag bara för min egen skull, för att jag vill ha någonstans att ladda upp
alla bilderna som jag tog i spelet. Sedan insåg jag att det var roligt att skriva om spelet och
fortsatte med det trots att jag bara hade runt 10 läsare per dag. Antalet läsare har aldrig varit
viktigt för mig, självklart så är det kul att se att många läser det jag skriver men jag hade skrivit
på samma sätt som om jag fortfarande hade 10 läsare som jag gör nu när antalet läsare har vuxit 
till några hundra per dag. Jag är helt enkelt bara glad över att någon överhuvudtaget läser det jag
skriver för det är det som den här bloggen handlar om för mig - att dela med mig av mina åsikter, 
funderingar och bilder från spelet. Är det någon av er som följt med på min bloggresa från början?
Vad tycker du i så fall har förändrats på bloggen sedan 2013? Jag sitter ju bara och skriver det som
faller mig in för stunden så det är alltid kul att höra vad ni som läser tycker!
Slutligen vill jag bara säga tack för att ni läser och delar med er av era åsikter! 
 

Kommentarer
Postat av: Elly

Har läst sedan Okt. 2014.
Du är superduktig!! Strunta i om folk hatar på dig gör bara det du vill, välj din egen väg!
Kram
Elly

Svar: Tack! Kramar till dig med <3
ssohaley.blogg.se

2016-05-23 @ 14:02:39
Postat av: Rachel

Grattis till 3 år!! Du är en jätteduktig bloggare och jag hoppas att du fortsätter länge! Puss 😘

Svar: Tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-05-23 @ 16:51:17
Postat av: Christelle

Grattis!❤ Jag är inne på din blogg varje dag för att den är så bra, sluta aldrig!😍

Svar: Tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-05-23 @ 17:44:40
Postat av: Amedea

Och idag fyller jag år! :D

Svar: Ett stort grattis på din födelsedag <3
ssohaley.blogg.se

2016-05-23 @ 19:46:40
Postat av: Diana Weststorm

Grattis! Jag älskar din blogg, kollar in den varje dag! ❤️

Svar: tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-05-24 @ 22:27:23 - http://dianaweststorm.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: