Gallant Unicorn

Intervju med Bambi Kingborn

Bambi Kingborn
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan November 2015. Så ett år och nån månad. 

Är du StarRider? 
Yes, jag är en betalande StarRider.Som ska köpa LT snart när man har råd. 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Emelie Silverhavens klubb Royal Fighters. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja det skulle jag eftersom jag inte är nöjd hur jag valde min starthäst. Jag hade gärna hatt en fuxaktig starthäst istället för mörk. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag är oftast inne från morgon till kväll/natt på helger och lov. Annars loggar jag in minst 5 gånger per dag och spelar i nån timme. ( beroende på om jag har något och göra) 

Spelar du några andra spel? 
Nej, jag spelar inga andra spel. Eller innan spelade jag spelet Howrse och då gick jag under namnet Hästälskaren. Men jag hade inte varit inne på ett tag så jag kom inte åt gubben när jag ville spela igen. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det viktigaste i spelet för mig är mina underbara vänner,klubbvänner och även klubben. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorit häst är Coco, eller rättare sagt Cocoking som är en fux islandshäst. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jag har många bästa vänner i spelet. Jag skulle säga att hela Royal Fighters medlemmarna är mina bästa vänner. Jag har även en utanför klubben som är Sabina Bluelee i WE. Om jag bara skulle få välja några i klubben så skulle det bli, Crystal Lightson, Zelda Flowerstar, Cecilia Flowerhill och Maria Shadowheart. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Nej, jag har aldrig ljudet på när jag spelar, jag lyssnar antingen på musik eller snackar på ts. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en PC data, en acer. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läste Alicia Starnights blogg, jag läser Haley Rainstorms, Emlan och Kims, Esmeralda Silverforce och ibland Courtney Silverhill och Evelina Silverknight. Den som jag skulle rekommendera är Esmes. En lärorik blogg. 

Önskeras i spelet? 
Antingen mustang eller connemara. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det bästa minnet var när jag fyllde år för några dagar sedan och på sista eventet börjar de sjunga i klubbchatten och ber mig komma in på ts, och när jag kommer in så sjunger de. Så sött. Helt klart bästa minnet, men även när jag fick brevet om jag hade en plats i RF. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog klubbens kakmonster, hihi jag älskar kakor. Jag är nog klubbens spontanaste och rastlös. Jag är den i klubben som slösar mest sc på stallhjälp och onödiga prylar.. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag började spela när jag såg reklam när jag var inne på internet, jag hade letat efter lite online hästspel. Och SSO lät väldigt intressant. 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu bor jag i Steves, där jag trivs. Centralt nära till allt. Men jag älskar Firgrove. 

Önskefunktion i spelet? 
Det är nog isf att man kan vara med i fler än en klubb, tex äga en och vara med i en på samma gubbe. Hade varit såå sjukt coolt! 

Kram:D

Kommentarer
Postat av: Amedea

Vet du hur jag kan byta språk på pixlr?
För mitt har av nån anledning blivit på ryska....

Svar: Oj, jag har verkligen ingen aning tyvärr :/
ssohaley.blogg.se

2016-05-28 @ 09:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: