Gallant Unicorn

Intervju med Olivia Skydaughter

Olivia Skydaughter
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan oktober 2013. 

Är du StarRider? 
Japp, always and forever. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, äger en tillsammans med min vän Maja Macpoulos. Dock är det bara vi i den. Endast skapad för att använda klubbhuset och slippa klubbförfrågningar. Den heter Iron Knights! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Hade jag fått den här frågan förra året hade jag det, men inte nu längre. Jag gillar den! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Några gånger i veckan. Berors på om jag spelar med någon. Gör jag det, kan jag spela i typ 1.5 timmar. Levlar jag så är det också lika länge ungefär. 

Spelar du några andra spel? 
Yes. World of Warcraft, men har andra spel också. är dock inte så aktiv på dem. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Åh, svår fråga. Vänner är nog det viktigaste! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Den heter Silentshadow, och är ett svart engelsk fullblod. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja, Maja Macpoulos som jag nämnt tidigare. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Lyssnar på musik, eller pratar i Skype! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En stationär Asus. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser inte så många, är aktivare på Instagram. Men kikar in här då och då! 

Önskeras i spelet? 
Mustanger. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Har inget speciellt. Dock var det roligt när jag hade kämpat för att komma upp i level 17 (är för tillfället i level 18), hade 5 XP kvar och var tvungen att vänta tills nästa hästmarknad kom. Det var roligt när jag väl levlade upp! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Ganska aktiv i globala, och ganska så sneaky ibland. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Spelade ett annat spel, där de nämnde SSO hela tiden. Så jag kollade upp det! 

Vart har du ditt hemstall? 
Valedale för tillfället. 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna hoppa med gubben, och att kunna ignorera alla utom klubbmedlemmar eller de som man är i grupp med.

Kommentarer
Postat av: Jag vet hur du byter språk😉 så här gör du: När det står spela i hörnet där du loggar in så står det olika språk tiliksempel svenska och fler språk tr8

Hej😀 Jag heter Stella Evningdotter i sso. Jag älskar din blogg!!!!!!!!!!! Jag tittar på din blogg typ varje dag

2017-04-28 @ 13:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: