Gallant Unicorn

Jag köpte visst en väldigt sömnig ponny...

Kunde jag låta bli att köpa en till welshponny? Eh, nej?
De var ju så sjukt söta! Jag vet att jag tjatat om fuxen, men när jag väl såg den inne i spelet så
ångrade jag mig faktiskt! Den var inte så magisk som jag föreställt mig att den skulle vara...
Jag tycker fortfarande att den är jättefin, så ta det inte fel nu. Men jag fastnade faktiskt mer för den här:
 
Jag älskar den detaljrika pälsen med alla skuggningar, dock så ser den lite blekt ut på bakbenen?
Men jag tyckte att det var en så liten detalj som jag inte var nöjd med så jag köpte den ändå!
 
Han fick heta Silverwings, och han verkar vara en vääääldigt sömnig ponny haha!
 
Stackarn var helt färdig när vi hade levlat, 7 levlar på samma dag är tydligen mer än vad en liten
ponny klarade av. Nu får han vila tills i morgon, ska be stallhjälpen att bädda ned honom ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lightninglund

Det är ett streck på bakbenen som gör så att det ser ut som om dem har skurit av benen och satt på dem igen😶

Svar: Det där strecket finns på väldigt många av hästarna i spelet ;)
ssohaley.blogg.se

2016-05-26 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: