Gallant Unicorn

Jag överlevde!

Jaha, eh jo det är så här att jag har haft den dödligaste och farligaste förkylningen som någon någonsin haft. Typ. Okej så farligt var det inte, men det var en riktigt jobbig förkylning. Ni vet en sån där som liksom har allt? Rinnsnuva, feberfrossa, rethosta? Jag har inte varit kaxig alls de senaste dagarna, har mer eller mindre bara gått från sängen till duschen och sen tillbaka till sängen igen. Men nu börjar det bli bättre så jag sitter just nu och skriver ned vart jag ska filma, med vilka karaktärer och så vidare. Det är så klart Onyx jag håller på med MEN jag måste vänta tills det blivit lite mörkare i spelet så kan inte börja spela in än på några timmar...
 
Lekte lite med Nadine's häst Bluebird, tycker den är sååå fin! :D 
(Nej det här är inte min mystiska nyköpta häst, den här hästen finns på mitt Nadinekonto haha!)

Kommentarer
Postat av: Rachel

Hur styr man hästen utan att vara på den? (Ställer jag frågan rätt nu?)

Svar: Man styr den precis som vanligt, enda skillnaden är att man tar bort alla filerna för ryttaren innan man tycker på spela bara :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-28 @ 22:27:32
Postat av: Ebba Youngland

Du har ju den hästen på Haley Rainstorm också!

Svar: Det spelar tydligen ingen roll för det var flera som frågade om det var den nya ändå :P
ssohaley.blogg.se

2016-05-29 @ 06:47:01
Postat av: Jane Candlenose

Jätte fin häst på bilden <3 Har den på mitt konto <3

2016-05-29 @ 13:56:51 - http://jane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: