Gallant Unicorn

Levling i gryningsljuset

Mitt halsont har inte gått över, det gör ont när jag vrider nacken så det är svårt att sova.
Nog om mitt halsont, jag gav upp sovandet och drog med mig laptopen upp i sovrummet, 
nu har jag spenderat någon timma eller så med att levla några banor och göra dagliga uppdrag!
 
Hur vackert är inte gryningsljuset i spelet? Eller ja, precis innan gryningen var det väl...
 
Jag blev lite förvånad när jag upptäckte att det var ljusare utomhus irl än det var i spelet, det måste vara första gången på väldigt länge som det händer mig!
 
 
Jag tror inte att Windwhisper var riktigt vaken, han trodde att vi skulle flyga istället för att hoppa. Ehe...
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Älskardet där ljuset, tycker det är så fint, liksom rent, ovanligt, och snyggt :D

2016-05-24 @ 07:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: