Gallant Unicorn

Måndagens event, början på MLP-veckan!

Jag missade gårdagens event eftersom jag var ute och åt, det var ju sååå fint väder så det kändes inte rätt att sitta inne vid datorn då. Men i måndags så var jag med på eventet, det gick ut på att vi skulle presentera ponnyerna vi skapat. Vi samlades på de glömda hedarna utklädda till våra ponnyer (eh, det lät fel...). Så här såg jag ut!
 
De andra som var med var även de utklädda, så många söta ponnyer!
 
 
Det här var min beskrivning på min ponny (ja jag överdrev massor och var inte seriös så ni behöver inte bli arga och skriva att jag är hemsk. Jag dödar inte kattungar, okej? ^^) :
 
 
Det som blev censurerat är ''cutie''.
 
Haha jag insåg i efterhand att jag skapat en monsterponny, tur att hon inte finns på riktigt!
Jag tycker att eventet var väldigt mysigt, det var trevligt att bara stå och prata med varandra och vi avslutade med att grilla :) Och idag är det onsdag, är det bara jag som ser fram mer mot onsdagar än helgen? Det kan ju bero på att det mer eller mindre alltid är helg för mig som är sjukskriven ehe... Hoppas på en kul uppdatering idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: