Gallant Unicorn

MLP- vecka med Sneaky Dragons

Den här veckan lämnar vi den vanliga Jorvikvärlden och övergår till en värld med ponnyer!
Emma Shortroad och Natalie Skyforce ska ha en My Little Pony-vecka och jag är så peppad :D
 
En del av veckan består av en tävling där man ska skapa en egen ponny och skriva information om den, här är min:
 Om jag har baserat ponnyn på mig själv? Kaaaanske... ^^
 
 
Veckan börjar med att vi ska presentera våra ponnyer och då ska vi även vara utklädd till ponnyn vi skapat.
Tyvärr så finns det ju ingen ponny med stjärnor på, så så här kommer jag och Grassjumper se ut idag:
 
Jag har ju missat en hel del event de senaste två veckorna eftersom jag har haft vänner på besök och mycket att göra irl så det ska bli kul att vara med på event igen nu! Hoppas ni får en bra början på veckan, och om inte så tänk på att det snart är onsdag och uppdatering, yey!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilken sida gjorde du ponnyn?

Svar: sök på Dolldivane så kommer det upp :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-10 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: