Gallant Unicorn

Nya tag för Nadine

Idag så tog jag tag i de dagliga uppdragen som jag behöver göra för att bygga rykte på mitt Nadine-konto.
Det känns lite som att det går i vågor med det där, ibland är jag jätteduktig och gör massor av uppdrag och sen låter jag kontot ligga i några veckor. Så himla lat haha! Men jag tror det handlar lite om hur mycket jag har att göra på mitt Haley Rainstorm-konto för det är ju liksom mitt första konto och det som jag är mest ''fäst'' vid. Därför spenderar jag ju mest tid på det kontot och gör dagliga uppdrag, levlar hästar och så...
 
Men nu så, Nadine har fortfarande sprickor kvar upptäckte jag idag! Woops!
 
 
Som ni kanske ser så har även Nadine fått en liten Welshponny!
Det var Amanda som köpte den när hon var med och spelade in levlingshäng.
Han heter Sunnyborn, visst är han söt? Han fick kämpa ordentlig med den där stora lådan med potatis i haha!
 

Kommentarer
Postat av: Elly

Är så lat med ryktena, haha!

2016-05-19 @ 21:19:28
Postat av: signe swordstar

Jag är också jätte låt XD

2016-05-20 @ 18:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: