Gallant Unicorn

Sista dagen på MLP-veckan

Idag tog Emma och Natalies vecka slut, jag ville verkligen vara med på alla event men tyvärr så
missade jag ju ett.  I alla fall, så här stod det på schemat idag:

Den där Derpy alltså!
Derpy har verkligen klantat till det med orden och Princess Twilight Sparkle
har svårt att hitta vad orden betyder. Vi måste hjälpa till!

 
Vi blev uppdelade i två lag och sedan skulle vi försöka lista ut vilka orden som kastats om var...
 
 
Vårt lag utsåg Nemo till sekreterare så hon fick skriva våra gissningar:
 
 
Tyvärr så var vi inte bäst idag, vi snubblade precis på mållinjen... Men vi var glada ändå och avslutade eventet med att fota den lilla men tappra skaran som deltog på eventet! Ambra var så bråkig och hade med sig en stor häst istället för en ponny haha!
 
Jag tyckte att Emma och Natalies temavecka har varit jätterolig,
jag är ju alltid glad när vi får leka med ponnyer hehe!
 
Vad tycker du om My Little Pony? 

Kommentarer
Postat av: Neenwii (Bella Highgirl)

ÄLSKAR MLP! Har varit en Brony/Pegasis sen showen började! :D

2016-05-14 @ 12:52:52 - http://swenowaslife.bloggo.nu
Postat av: Matilda Southtree

Gillar de 3 säsongerna som jag sett på Netflix, har inte sett några andra... Vet du var man kan hitta de säsongerna efter, med svensk eller engelsk text? :D

Svar: ingen aning tyvärr haha
ssohaley.blogg.se

2016-05-15 @ 11:11:20
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Vem gillar liksom inte My Little Pony ;)

2016-08-02 @ 16:05:45 - http://jorvikelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: