Gallant Unicorn

Ska Nadine få en Welsh?

Jag funderar på att köpa en Welshponny till Nadine med, men vilken?
 
Fuxen här är ju så otroligt söt, jag hoppas att den kommer att gå att köpa snart!
Den stod ju där ända tills vi byggt upp tillräckligt med rykte för att få köpa en Welshponny, och jag
hoppas verkligen att vi kommer kunna köpa den senare. Det borde ju komma fler färger senare?
 (Bluebird verkar vara lite trött? ^^)
 
Jag missade faktiskt att logga in på Nadine och göra de dagliga uppdragen så jag fick inte upp
ryktet tillräckligt mycket för att kunna köpa en Welshponny förrän idag, wooops!
 
 
Visst är tröjan fin? Du får den genom att skriva in koden 3MAJA2016 , jag antar att den kom ut i samband med Polens nationaldag? Jag har varit i Polen flera gånger och tycker att det landet är sååå fint och människorna är så trevliga! Tyvärr så kan jag ingenting om själva landet, lite pinsamt... I alla fall, jag googlade lite och fick fram att Polens nationaldag var den 3:e maj och motivet på tröjan är Polens statsvapen enligt Wikipedia :)
 
Fördelen med att följa många konton från olika länder är att man får reda på så många roliga saker som inte kommer upp på de svenska nyheterna hehe!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hur kommer man in på servrar i andra länder? ❤️

Svar: Man skapar ett konto i det landet eller ber någon som bor där att skapa ett konto :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-08 @ 19:59:00
Postat av: Jasmine Snowforce

Jag har den tröjan och man kan bara gå in på ett annat språk på starstables hemsida och skriva in den. Min mamma är polsk och har varit där sedan jag var bäbis. Jag älskar att bada på stranden när det är varmt och sommar. Det är så fint land!

2016-05-09 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: