Gallant Unicorn

Två saker i spelet som jag ser fram mot under sommaren

Nu under juni (1:a juni i morgon) så borde ju midsommaruppdragen komma tillbaka till spelet,
jag hoppas verkligen att vi får en chans att köpa förra årets midsommarkrans i år. Jag var en av många som fick fel krans vid förra årets uppdrag. Lite tråkigt då jag sparat kransarna från tidigare år...
Men men...
Uppdragen var roliga och vi fick leta efter guldskatter varje dag under tiden som midsommaruppdragen pågick.
 
 
 
En annan sak som jag hoppas kommer tillbaka är strandfesten vid Fort Pinta:
 
Här en en video som jag gjorde förra året när de uppdragen kom:
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Moosebell

Hoppas också sjukt mycket på strandfesten! *-* nått av det bästa på hela året i sso enligt mig!

Svar: Ja det var kul! Hoppas det kommer nya uppdrag bara så vi som gjorde dem förra året får nått att göra med 😊
ssohaley.blogg.se

2016-05-31 @ 17:39:22
Postat av: Elly

Förra året fick jag rätt krans :)
Synd att inte alla fick rätt krans:(

2016-05-31 @ 20:22:04
Postat av: Sally lowroad

Kommer uppdragen imorgon??? ;-)

Svar: Jag har ingen aning haha
ssohaley.blogg.se

2016-06-01 @ 03:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: