Gallant Unicorn

Det är SÅÅÅÅ fint!

Jag har bara varit inne och tittat lite, och jag spelade faktiskt in min reaktion när jag gick in i stallet för första gången efter uppdateringen.
 Det var så himla fint och jag ser verkligen fram mot att spela och fixa med stallet när servern är lite mer stabil. Ehe jag blev utkastad hela tiden så jag gav upp och väntar lite. Nu har jag ju ändå sett hur stallet ser ut så jag har inte bråttom... Så kul med juluppdrag med, har kvar en massa mynt från förra året så jag hoppas på att det är flera nya belöningar i år för förra året... Asså näeh. Det var inte så kul att göra uppdragen varje dag när det fanns så få nya belöningar... Men men, nytt år - nya tag! Jag är så peppad på att göra uppdrag och fixa i hemstallet och bara... Ja spela? Vad tyckte ni om det nya stallet?
 
 Hittade en stackars häst som satt fast i väggen och när jag försökte ta honom därifrån så gick det lite galet, ehe, ni kommer kunna se det på videon senare. Just nu håller den på att laddas upp på Youtube men jag länkar den här när den är uppe :)
 

Kommentarer
Postat av: Alice skyrider

Jag gillar det nya hemstallet!:D Synd bara att namnskyltarna byter namn hela tiden. Fast det blir väl bättre sen!

2016-11-30 @ 16:31:18
Postat av: Heddaa

Prata om att Jorvik City ska komma nästa vecka!?

2016-11-30 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: