Gallant Unicorn

Det blev stressigt...

Jag har spenderat halva dagen i bilen känns det som.
Jag har åkt till och från hudkliniken för att få ljusbehandling och det känns alltid som att det tar evigheter att köra... 
Direkt när jag kom hem så var jag ute med hunden, plockade lite hemma och ja, sen var det helt plötsligt kväll och jag kom på att jag behövde spela in några scener till min serie Onyx innan dagsljuset försvinner från spelet så jag började med det och satte ihop outfits, kollade så allt var rätt inställt på Fraps (som jag filmar med) och nu är klockan redan över halv åtta på kvällen?
Ehe...
 
Jag har suttit och skrivit lite på ett inlägg om vad jag tycker om skuggorna i spelet men jag känner mig inte riktigt färdig med det så det inlägget kommer upp lite senare idag eller i morgon.
Jag hoppas i alla fall att ni haft en bra dag :)
 
Resten av min dag kommer bestå av att fixa med serien,spela in det sista och sen redigera och hitta musik till avsnittet.
 
 Kan vi bara (ännu en gång) beundra Fiskys otroliga talang?
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Fiskys talang är grym, och kombinerat med dina manus-skills är ni oslagbara!

Svar: Vad snäll du är, tack :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-17 @ 20:13:09 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Eva Bunnyland

Jag tittade på Onyx ett bra tag, men sen tappade jag bort var jag var och jag kände knappt igen mig i många avsnitt och det känns lite tråkigt att börja om från början eftersom jag redan sett många avsnitt. När jag kollar på senare avsnitt fattar jag typ inget, ba: "Vad har hänt nu då?" Jag kommer nog dock titta om så småningom, jag bara väntar lite först :)
Och Fiskys talang är asgrym :D
Btw träffade jag dig i chatten Haley, blev typ exalterad för du är bääääääst <3 *-*

2016-11-18 @ 12:17:59 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: